KARS , SELİM İLÇESİNİN MOLLAMUSTAFA KÖYÜ

  Ben CANDANDOSTLUK olarak Kars ilimizin Selim İlçesine bağlı Mollamustafa köyüne gittim. Köyü gezdiğimde gelirlerinin hayvancılık ve tarm üzerine kurulduğunu gördüm,köyde yaşam gerçekten çok zordu.Köyü ziyaretim esnasında konuştuğum bayanlar kendilerini yetiştirmiş,ileri görüşlü kişilerdi.Etrafımda dolaşan çocukların gözleri ışıl ışıldı, okulun teneffüs saati olduğundan üstlerinde önlükleri vardı, önlükleri oldukça eskimişti, yırtılan yerleri dikilmişti aileleri okula önem verdiklerinden çocuklarıyla ilgili oldukları belliydi..Her ailede genelde 5-6 çocukları vardı..Çocuklarla konuştuğumda okula gelmemi istediler, Candandostluk olarak birçok köy okulunun  ihtiyaçlarını bu sitemde yayınlamıştım, benimde görerek ihtiyaçlarını tespit edebilirim amacıyla çocuklarla birlikte MOLLAMUSTAFA İLKÖĞRETİM okuluna gittim öğretmenlerle tanıştım, onların kendilerini eğitime adadıklarını gördüm.Okulda  ihtiyaç listesini hazırladım. Bu güne kadar bu site sayesinde birçok okula yardımda bulundunuz, gerçekten ihtiyacı olan bu köyede yardımcı olacağımıza inanıyorum..

Kırtasiye malzemesi
İlköğretim 1.-5. sınıf düzeyinde hikaye kitapları(100 temel eser, masal kitapları , Boyama kitapları

önlük,10 erkek önlüğü, 20 tane de kız öğrenci önlüğü ve mümkünse bu yaşlar arasındaki öğrenciler için ayakkabı..

 

Bir Cevap Yazın

