” Bir Köy Okulu Yardımınızı Bekliyor!‏

Odaönü Çallıoğlu İlköğretim Okulu yardımlarınızı bekliyor.

MERHABA;

Çocuklar geleceğimiz, Onlar için tüm çabamız, Hele bir de garibansa, Çocuklarımıza yardım etmeliyiz. Bu duyuruyuköy okulumuz için 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çekiliş yaparak öğrencilerimizi sevindirmek ve okulumuza katkı sağlamak amacıyla hiçbir menfaat beklemeksizin yapıyoruz. “Bizim de küçük bir katkımız olsun.” derseniz onların sevincine ortak olursunuz.

Yardımlaşma duygumuzun var olduğunu bilerek, şimdiden teşekkür ediyoruz.

OSMAN DERE

OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI

TEL:0537 477 91 10

ADRES: ODAÖNÜ ÇALLIOĞLU İ.Ö.O. MANAVGAT/ANTALYA

Okul Telefonu:0(242) 751 53 56

Bir Yanıt to “” Bir Köy Okulu Yardımınızı Bekliyor!‏”

  1. özlem Says:

    slm arkadaşlar ben bu sene 8 sınıfı bitrdim ve liseye geçicem artık
    ben okulumu bitirip okuyabildim şehirdeki imkanlar sayesinde peki ya köydeki kardeşlerimiz onlara da sahip çıkmamız gerekmezmi?
    bence gerekir herkesin eğitim hakkı yokmuydu bu bir güvence değilmiydi peki doğudaki kardeşlerimiz niye hergün okumak için o kadr yol gidiyo kattediyo kimisi gidemiyo bile bnce tüm duyarlı insanlar veya arkadaşlarımızı kütphanesi olmayan köy okulu kalmasın kampanyası ile destek çıkın evdeki yeni kitaplarınızı böle kampanyalar dahilinde onlara ulaştırım inanki onların buna ihtiyaçları var :(:(

Bir Cevap Yazın

