Çok güzel Atatürk Resimleri…









 







 

 

 

 

 

Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Atatürk’ün,

‘Ne mutlu Türküm diyene!” anlayışına karşı çıkan herkes

Türkiye Cumhuriyeti’ nin düşmanıdır ve öyle kalacaktır.

Cesaretin bittiği yerde,

Esaret başlar.


‘HAYATTA YEGÂNE VARLIĞIM VE SERVETİM, TÜRK OLARAK DOĞMAMDIR.’
‘BU MEMLEKET TARİHTE TÜRKTÜ, HÂLDE TÜRKTÜR VE EBEDİYEN TÜRK OLARAK YAŞAYACAKTIR.’
‘BEN HER ŞEYDEN ÖNCE BİR TÜRK MİLLİYETÇİSİYİM.
BÖYLE DOĞDUM. BÖYLE ÖLECEĞİM. TÜRK BİRLİĞİNİN BİR GÜN HAKİKAT OLACAĞINA İNANCIM VARDIR. BEN GÖRMESEM BİLE, GÖZLERİMİ DÜNYAYA ONUN RÜYALARI İÇİNDE KAPAYACAĞIM. TÜRK BİRLİĞİNE İNANIYORUM, ONU GÖRÜYORUM. YARININ TARİHİ, YENİ FASILLARINI TÜRK BİRLİĞİYLE AÇACAKTIR. DÜNYA SÜKÛNUNU BU FASILLAR İÇİNDE BULACAKTIR. TÜRKÜN VARLIĞI BU KÖHNE ÂLEME YENİ UFUKLAR AÇACAK, GÜNEŞ NE DEMEK, UFUK NE DEMEK, O ZAMAN GÖRÜLECEK.’

‘YÜKSEL TÜRK!
SENİN İÇİN YÜKSEKLİĞİN SINIRI YOKTUR.’

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Bir Yanıt to “Çok güzel Atatürk Resimleri…”

  1. özgür Says:

    Elinize sağlık, paylaşım için teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

