Seni Seviyorum Yağmurları

72461831

Seni Seviyorum YağmurlarıBir gün başak tarlalarının arasında

Bakarken dalgın sonsuz ufka

Uzaklarda çok uzaklarda görürsen

Tanıdık bir kaç bulut bir kaç resim

Ne olur gülümse

Çocuksu sevdalarımı,

Umutlarımı yükledim

O bulutlara yağmur olup aksın diye

Gülüşlerini savur yüzüme

Umutlarım yeşerşin gülüşünle

Rüzgarım ol güneşim ol

Sevdam ol, aşkım ol

Ben sen olurken, sen ben ol

Yağdır gökyüzünde asılı duran bulutları

Yağmur olsun yağsın sokaklarına

Islatsın başak rengi saçlarını

Süzülsün yanaklarından dudaklarına,

Ben olup yağarken yağmur sokaklarına…..

Camlarına vuran her yağmur damlasının tınısı

Seni seviyorumlu şarkıları söylesin

Hiç susmasın şarkılar

Sesime ses versin rüzgarlar..

Ve bir ses duyuyorsan derinden

Ve bir el saçlarına dokunurken gizliden

Seni seviyorum yağmurları yağar kentine

Susuz toprağın suya hastreti gibi

Susuz bırakma kendini

Topraksız bırakma beni

Suyun toprağa hasreti

Toprağın suya hasreti

Ve hasretlerin bitmesi gibi…………………..

Feridun Erdoğan.

 
Bir Yanıt to “Seni Seviyorum Yağmurları”

  1. tuğçe Says:

    çok güzel bir şiir olmuş herkesin okumasını isterim

Bir Cevap Yazın

