BENİM BABAM

Bir adam tanıdım yıllar önce

Doğruluk abidesi, yakışıklı dimdik

Eğilmeyen, minnet etmeyen

Onurlu yaşamı seçen

 

Sofrasında ki aşını dostlarıyla paylaşan

Yine de en büyük ihaneti

Onlardan gören bir adam tanıdım

Gözlerimde canlandı o an ki hali

 

Belli etmez di bize üzüntülerini

işte o zamanlar bir deftere yazardı

ne yazdığını göstermezdi bizlere

yıllar sonra okuyabildik ancak.

 

Adam gibi adam olduğunu

Yaşadıkça öğrenecektik

İnsanları tanıdıkça birer birer

Onu daha iyi anlayacaktık

 

Hayatın tüm yükü omuzlarında

Yine de gülümseyen gözleriyle

Kol kanat germişti bizlere

Bu adam benim babam dı..

 

Hayata karşı dimdik durabilen

İçindeki çocuğu büyütmeyen

Çocukla çocuk, büyükle büyük olan

Öyle bir adam tanımadım daha..

 

İhaneti affetmeyecek kadar gururlu,

Paraya, mevkiye tapmayacak kadar onurlu

Ağzındaki lokmayı paylaşacak kadar,eli açık

Bir adam tanıdım yıllar önce….

 

NURAN AYAN 

Bir Yanıt to “BENİM BABAM”

  1. candandostluk Says:

    Yarın babalar günü..Ben onu kaybedeli 36 sene oldu..Onun yokluğunu her zaman hissettik çocuk yüreğimizde, her ne kadar anneme hissettirmesek bile..Baba güç demek güven demek, biz bunlardan yoksun büyüdük..Okuduk,elimize mesleğimizi aldık, sırtımızı dayayacak biri olmadığından hep güçlü olmak ya da öyle görünmek zorundaydık.

Bir Cevap Yazın

