SON VALS “SARI ZEYBEK” MUTLAKA İZLEYİN !!!!!!!

http://video.haberturk.com/Video.aspx?v_ID=35899&k_A=haberturk

3 Yanıt to “SON VALS “SARI ZEYBEK” MUTLAKA İZLEYİN !!!!!!!”

  1. candandostluk Says:

    Gözlerim dolu dolu defalarca izledim.. Yine de doyamadım..Onun gibisi bir daha gelmez…;((

  2. Çağatay Says:

    niye ağlattınız beni ? niye ?
    ne kötülük ettim ben size ? kime ne kötülük etmişim şu 3 günlük dünyada ?
    yoksulun malına mı göz dikmişim ? garibin hırkasına mı ?
    yetimin gözyaşını mı beslemişim ?
    ağacın dalını mı kırmışım ? dostun kalbini mi ?
    bir taş mı atmışım komşunun tavuğuna ? yoksa düvenin yemini mi almışım ?
    zalimin karşısında mı susmuşum ? gürlememişmiyim Ata’m gibi ?
    ezik mi durmuşum 72 milletin insanının karşısında ? yoksa “ben varım burada” mı demişim ?
    “bana ne” mi demişim, yoksa “bu vatan benim” mi ? sorun dosta düşmana
    ama elbet ben de güleceğim, Azrail beklese de yanı başımda, zeybek oynayacağım Türk gibi, Ata’m gibi . . .

  3. Serdar Says:

    Teşekkür

Bir Cevap Yazın

