BİR BARIŞ GİTTİ UZAKLARA..

Barış Akarsuyu birçoğumuz Akademi Türkiye ile tanıdık. Sürmeli gözleri, sempatik tavırlarıyla kısa sürede dikkatleri üzerine çekti. Cem Karacanın “Islak Islak”ıyla taht kurdu gönüllerde ve Bodrumda, doğum gününe giderken geçirdiği kaza ile tüm sevenlerini yasa boğdu.Ona ölüm yakışmadı…Barış Akarsu hayatı;

29 Haziran 1979 da Zonguldakta dünyaya gelir. Annesi Hatice Hanım ve Babası Selahattin Beydir.

İlk, orta, lise eğitimini küçük yaşlarda yerleştikleri Amasrada tamamlar. Lisedeyken yelken sporuna gönül verir ve bu sporu Amasra Yelken Klübünde profesyonel olarak yapmaya karar verir.

Müziğe ilgisi küçük yaşlarda başlar. İlkokuldayken elinde blok flüt sokakta dolaştığını söyler. Ama esas müzikle tanışması Amasraya gelen müzisyenlerden etkilenerek çalmayı öğrendiği klavye gitar ve mızıkası iledir. Evlerinde Ruhi Su, Cem Karaca sürekli dinlenen sanatçılardır. Barış Akarsu, o dönemlerde dinlemeye başladığı 70lerin 80lerin rock, hard rock ve heavy metal grup ve sanatçılarını hala dinlemeye devam eder.

Antalyada animatörlük ve müzisyenlikten sonra Karadeniz Ereğlisine gelerek burada 4 yıl boyunca çesitli barlarda, yerel televizyon ve radyolarda programlar yapar. Bu dönemde televizyonda gördüğü Akademi Türkiye yarışmasının tanıtım reklamları dikkatini çeker ve bu yarışmaya katılır.

2004 Temmuzda Akademi Türkiye Yarışmasını 1. olarak tamamlar. Yarışmadan sonra uzun süredir gelmeyi ve yaşamayı düşündüğü İstanbula yerleşir ve müzik çalışmalarına burada devam eder. Akademi Türkiye Yarışmasından hemen sonra yurdun dört bir yanında sayısı 100ü geçen çesitli konserler verir.

14 Ocak 2005te Seyhan Müzikten Serdar Öztopun prodüktörlüğü ile yaptığı ilk albümü Islak Islakı piyasaya çıkarır. Bu albümden aynı yıl içerisinde Islak Islak, Kimdir O ve Amasra parçalarına klip çeker ve bunlar televizyonlarda müzik kanallarında yayınlanır.

17 Ağustos 2006 da Seyhan Müzik etiketli aranjör ve yönetmenliğini Ayhan Onurtaş,Ergin Altınel ve Ercüneyt Özdemir in yaptığı “Düşmeden Bulutlara Koşmak Gerek” isimli ikinci albümü çıkardı. İlk klip parçasını da albümün ilk parçası olan “Vurdum en dibe kadar” isimli çıkış parçasına çekti.

Ve Bodrumda geçirdiği trafik kazası sonucu 6 günlük uzun bekleyişin ardından komadan çıkamayarak arkasında bir çok sevenini yalnız bırakarak 4 Temmuz 2007 gecesi hayatını kaybetti!..
_____________________________________________________________

“Ölüm oldum,
Öldürür oldum
Senin içinde ölür oldum
Zaman oldum
Akar oldum
Senin içinde durur oldum”

Ölüm olmasaydın…

Bir Yanıt to “BİR BARIŞ GİTTİ UZAKLARA..”

  1. kemal Says:

    ne yildizlari istiyorum gece hayazima ne gunesi istiyorum karanlima cok deil arkadaslar sizleri istiyorum yanlizlima msn adresiim asik_serseri_kemi@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

