HOŞÇAKAL AYSUMAN

306655.jpg

 Hoşçakal Aysuman

Yapamadık Aysuman, Aysuman yapamadık
Ne ben sana dokundum, o ilk andaki gibi
Ne senin elin bana uzandı dün ki gibi
Haklısın,sen değilsin solumun tek sahibi
Yapamadık Aysuman, Aysuman yapamadık
Yapılmıyor aysuman, kaçılmıyor olmuyor
Kör topal bir sevdanın sırtına bine bine
Ben artık çok fazlayım dizlerinin dibine
Teslim et yüreğimi o gerçek sahibine
Yapılmıyor Aysuman, kaçılmıyor olmuyor

Sevdadan kaçılmıyor, Aysuman kızma bana
Sana anlatsam şimdi ben onun gizlerini
Giz olmaktan çıkardı duysaydın sözlerini
Gurur duyardın benle, görseydin gözlerini
Sevdadan kaçılmıyor, Aysuman kızma bana

Kızma bana Aysuman, bu bir ay çarpmasıdır
Sen hiç kendi kabrini ellerinle eştinmi
Sen hiç telli turnayla bir türküde piştinmi
Sen bir ay gölgesinde bir ay’la seviştin mi
Kızma bana Aysuman, bu bir ay çarpmasıdır

Çarpılan benim işte, Aysuman anla beni
Bu bıçağın kemiğe zamansız dayanması
Bu bir gerçek ölünün hayata uyanması
Ölüm kalım değil bu, bu tam bir can yanması
Çarpılan benim işte, Aysuman anla beni

Benim Özürlerimi biliyorsun Aysuman
Yüzümü unuttum da elimle gidiyorum
Topallayan ayakla ben sağlamım diyorum
Yarımım ben,yarımım; yarımım biliyorum
Benim özürlerimi biliyorsun Aysuman

Anla beni, duramam, çağıran var aysuman
Biri var ki yolları yollarıma ekliyor
Beni senden ırayıp hep ona itekliyor
Gel diyor, çık gel diyor, beni bir aşk bekliyor
Anla beni duramam, çağıran var Aysuman

Aysuman bu çağıran bir ela gözdür beni
Hakkın çok, ben hakkını dünyada ödeyemem
Sen helal etsen bile, helallik isteyemem
Merak etme olur mu, sorma,demem,diyemem
Aysuman bu çağıran, bir ela gözdür beni

Benden bir şey artmamış, gitmeliyim Aysuman
Önce birçok sebebi sakız ettim dilime
Sonra mihriban oldum ‘sebep’ değdi elime
Unuturum sanmıştım; unutmak ne kelime
Benden bir şey artmamış, gitmeliyim Aysuman

Beni böyle kabullen, böyle farz et Aysuman
Farzet ki ben aklıyla zoru olan biriyim
Farzet ki ben senin bu ellerinin kiriyim
Farzet ki akıllanmaz, mekansız serseriyim
Beni böyle kabullen, böyle farz et Aysuman

Hoşca kal Aysumanım; Aysumanım hoşca kal
Bir mahşer ötesinde gün yeni ağarıyor
Ölüm ölüm ölümler,ölümümü sarıyor
Beni kızıl goncalar; Turnalar çagırıyor
Hoşca kal Aysumanım; Aysumanım hoşca kal.

Eyup Yıldızhan

2 Yanıt to “HOŞÇAKAL AYSUMAN”

  1. yunus Says:

    asker tevfik günbaş topçu

    deniz askeri çanakkale

  2. Sure love google, very good site. Cya. Says:

    Gilbert F…

    Hello, just stopped by….

Bir Cevap Yazın

