YARDIM DUYURULARI..(HALLI KÖYÜ B.S.İ.Ö.O(ÇORUM)

Hallı Köyü B.S.İ.Ö.O (Çorum)

Merhaba,
Ben Çorum ilinin İskilip ilçesinde bir dağ köyünde birleştirilmiş sınıf okutan bir köy öğretmeniyim. 5 sınıfı bir arada okutuyorum. öğrenci sayısı çok fazla değil.22 öğrencim var .15 kız , 7 erkek. Okul çok eski.2 derslik var fakat biri kullanılmıyor. Tek öğretmenim. Köy halkı fakir ve çocukları okutabilecek durumları yok. Ben 2 senedir elimden gelenleri yaptım ama yine de yeterli değil. Bana yardımcı olursanız sevinirim. okumayı çok isteyen bu çocuklar sizin yardımlarınızı bekliyor.

Şimdiden teşekkür ediyorum.

İhtiyaçlarımız

  • Hikaye kitapları , derse yardımcı kitaplar
  • Giysi,ayakkabı
  • kırtasiye malzemeleri

Gamze TEMİZ SAĞLAM
gamzetemiz-83@hotmail.com
Adres: Hallı Köyü B.S.İ.Ö.Okulu
İskilip/ÇORUM
Tel:0 364 542 20 02

Bir Cevap Yazın

