YARDIM DUYURULARI GÖKÇELİ İ.Ö.O- BİNGÖL

Gökçeli İ.Ö.O (Bingöl)

Merhaba,
Ben Bingöl Adaklı İlçesi Gökçeli İlköğretim okulunun tek öğretmeniyim. Burada şehirlerdeki gibi bağımsız sınıf değil de 5 sınıf bir arada okutmak zorundayım. Burada büyük okullar gibi büyük okul aile birliği gelirlerine sahip değiliz. Okulum için elde edebildiğim tüm gelir her ay ki maaşımdan ayırabildiğim küçük bir miktarla kısıtlı kalıyor. Daha önceki ilanımda bana yardım gönderen herkese gönülden teşekkür ediyorum ama bir köy okulu olduğumuzdan bir çok şeye ulaşmamız sıkıntı yaratıyor bir ihtiyacımızı karşılasak bir başkası doğuyor. Ama daha önceki ilanımda da bahsettiğim gibi en büyük ihtiyacımız yeni bir okul.

Şimdi ki okul heyelan nedeniyle yarısı toprağın altında kalmış durumda çok acele yeni bir okul yapıp oraya taşınmalıyız. Aksi takdir de şimdiki okul bu seneyi tamamlayıp kapanacak. Seneye ise en yakın yatılı okulda eğitim öğretim başlayacak bu yüzden de kampanyalar düzenleyerek okula kazandırdığımız özellikle kız öğrenciler büyük bir ihtimalle eğitimini yarıda kesecek en çok üzüldüğüm şey bu. Ayrıca öğrencilerim ve köydeki boş gezen gençler için bilgisayar laboratuarı kurmak istiyorum o yüzden de bilgisayarlara ihtiyacımız var. Şimdiden teşekkürler.

İhtiyaçlarımız;

  • Okul yaptırabilecek hayırseverler
  • Bilgisayar ve yazıcı
  • Kırtasiye malzemeleri(kalem, defter vs)
  • Hikaye kitapları

Adres;
Ramazan KAYMAZ
Gökçeli İlköğretim Okulu Adaklı/ Bingöl
Cep: 0 538 292 07 92
E-posta: ramazankaymaz@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

