BENİM ADIM ATA DEĞİL

BENİM ADIM ATA DEĞİL

Atatürk’ün sinirlendiği önemli bir nokta vardı. Gazetelerde, kendisine “Ata” denildiğini okudukça şöyle dedi:
— Benim adım Ata değil, Atatürk’tür! Bazı gazeteler neden böyle yazarlar?

Şükrü KAYA

Kaynak: Dünya Gazetesi, 10.11.1953

Sen Rahat Uyu AtaTürk’üm , Türk Milleti Seni Asla Unutmayacak ;-(

4 Yanıt to “BENİM ADIM ATA DEĞİL”

  1. futbol Says:

    gayet güzel.ama çok kısa devamı nerede bu anının.ben devamıyla birlikte öğrenmek istiyorum.yoksa bu anı değildir.tek istediğim budur.

  2. gizem Says:

    çok kısa

  3. kızım Says:

    çok beter

  4. simge Says:

    çok çok çokkkk kısa devamını getirmelerini istiyorum 😦

Bir Cevap Yazın

