İNTERNET

     Doğru kullanıldığı takdirde hayatımızı kolaylaştıran internet yanlış kullanıldığında hayatımızı zehir edebiliyor.Her konuda bilgi sahibi olabildiğimiz gibi kültür sitelerinde düzeyli arkadaşlıklar kurulabilmekte belirli paylaşımlar yapılabilmektedir. Her yerde olduğu gibi burada da kötü niyetli  niyetli kişiler var tabii…bunlar konumuz dışında..

     Gerçek kişiliği neyse bir kişinin net ortamında  olsa bile değişmiyor.Zayıf karakterli yada ruh hastası diyebileceğimiz kişilerde yok değil.Ben bu güne kadar kötü diyebileceğim kişiye rastlamadım.Bu benim en büyük korkumdu.Yine buradan tanıdığım bir arkadaş ” sen nasıl isen öyle kişiler ile karşılaşırsın ” demişti bana.Bunun doğruluğunu daha sonra anladım. Gerçekten kişinin niyeti amacı neyse oralarda dolanıyor..benim gibi;))) Üyesi olduğum bir kültür sitesi ve bloglar.Buraya kendi görüşlerim doğrultusunda yazılar aktarıyor, yapılan yorumları onaylıyorum.Bu tamamiyle amatörce yaptığım uğraş beni mutlu ediyor.İlk zamanlarda oldukça zorlandım.Çünkü bilgisayar bilgim hiç yoktu.Bu konu da da yine en büyük yardımcım net.ten tanıdığım dostluğunu ve arkadaşlığını gerçek hayatıma taşıdığım arkadaşım oldu.

     Birde beni üzenler oldu tabii.Onlardan da çok kısa bahsetmek istiyorum.Onlarında kişiliklerinin tam gelişmediği kanaatindeyim.Onlarıda anlamam biraz zaman aldı tabii.Bu arada benim üzüldüğümde yanıma kar kaldı.;))

    Artık daha bir güvenle nete girebiliyorum, ne istediğimi ve en önemlisi ne yapmak istediğimi biliyorum.Hergün belli bir konudaki görüşlerimi sizlerle burada paylaşacağım,yorumlarınızı,eleştirilerinizi bekliyorum.En güzel günler sizlerin olsun,yüzünüzden gülümseme,yuvanızdan mutluluk eksik olmasın.Saygı ve sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

