Aman soğuk Almayın ve Aldırtmayın.

Aman Soğuk Almayın ve de Aldırtmayın        

Yakalandığı soğuk algınlığı nedeni ile işine bir hafta gelemeyen Jim’in odasına “geçmiş olsun” ziyaretine gittim, beni karşılayıp
” Daha iyiyim, teşekkürler..” dedi.

“Ama evde yattığım süre içinde beni çok mutlu eden bir gözlemim oldu..”
“Yaa.. Neydi?..”
“Karım..    Karımın beni gerçekten sevdiğini anladım…
   Ben evdeyim diye o kadar mutluydu ki..
   İnanır mısın, ne zaman postacı, sütçü, tesisatcı kapıyı çalsa,
   koşarak kapıyı aralayıp heyecanla
“Kocam evde.. Kocam evde..” deyişini bir duysaydın…!”

Yücel Ezergül‘e teşekkürlerimizle

Denizce’ye teşekkürler. 

 

Bir Cevap Yazın

