ADAMIN BİRİ;)))))

Adamın biri California'da bir kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya
takılmış, adam lambayı kumların içinden çıkarmış. Dalgasına Belki cin çıkar"
deyip ovalamış lambayı, harbi harbi cin çıkmış. 
Adam çok şaşırmış, cin başlamış konuşmaya "Tamam, tamam. Beni lambadan
kurtardın vs ..." 
- "Bu, bu ay içinde dördüncü çıkarılışım ve bu isten sıkılmaya başladım bu
yüzden 3 dileği unut. Sadece 1 dilek hakkin var!" 
Adam oturmuş ve bir sure düşünmüş ve "Her zaman Hawaii'ye gitmek istedim ama
uçaktan korkarım ve deniz beni çok tutar.Benim için Hawaii'ye bir köprü yap
böylece arabayla oraya gidebileyim" demiş. 
Cin gülmüş ve 
- "Bu imkansız. Bu isin lojistiğini duşun! Köprünün ayakları nasıl
Pasifik'in dibine ulaşabilir? Ne kadar beton gerektiğini, ne kadar çelik
gerektiğini düşün. Hayır, başka bir dilek düşün" demiş. 
Adam tamam demiş ve gerçekten güzel bir dilek düşünmeye başlamış. En
sonunda, 
- "Dört kere evlendim ve boşandım. Bütün karılarım her zaman duyarsız
olduğumu ve onunla ilgilenmediğimi söylerdi. Bu yüzden, kadınları
anlayabilmeyi diliyorum... Nasıl hissettiklerini ve neden ağladıklarını, bir
şey söylemedikleri zaman gerçekten ne istediklerini...onları nasıl gerçekten
mutlu edebileceğimi bilmek istiyorum..." 
Cin cevap vermiş: 

– “Köprü iki şeritli mi olsun dört şeritli mi ???!!!”

 MAVİ KURGU-EGE ALTUN’A TEŞEKKÜRLER.

Bir Cevap Yazın

