KINALI HASAN

 KINALI HASAN :

Yüzbaşi Sirri Bey, ikindi vakti yeni gelen erati teftiş ederken, içlerinde bir tanesinin saçinin bir tarafi kinalanmiş oldugunu görür ve takilir: “Hiç erkek kinalanir mi? Mehmetçik: Buraya gelmeden evvel, anam kinalamişti komutanim” der ve sebebini bilmedigini ilave eder.Komutanin istegi üzerine anasina haber salar, “Niye benim saçimi kinaladin?” Gelen cevabi mektupta şunlar yazar:

“Ey gözümün nuru Hasan’ım,

Köyümüzde rahat rahat oturalım mı? Vatan sevgisi içimizde alev alev yanıyor.Sen ecdadından, babandan aşağı kalamazsın… Ben, senin anan isem.Beni ve seni Allah yarattı, vatan büyüttü.Allah, bu vatan için seni besledi. Bu vatanın ekmeği iliklerinde duruyor…

Sen bu ailenin seçilmiş kurbanisin…

Hasan’ım, söyle zabit efendiye… Bizim köyde kurbanlık ayrılan koyunlar kınalanır… Ben de seni evlatlarımın arasından vatana kurban adadım.Onun için saçını kınalamıştım…

El-hükmü billah. Allah, seni İsmail Peygamber’in yolundan ayırmasın.

Seni melekler şimdiden rahmetle anacaktir. Gözlerinden öperim…

Anan – Hatice”

96 Yanıt to “KINALI HASAN”

  1. berk Says:

    daha kısası yok mu hem kınalı hasan sadece saçı kınalı olduğu için mi kahraman oldu

  2. muhammed Says:

    dahauzunoluptekmektupyazılmamalı

  3. kadir Says:

    manyak olmuş yow yow
    bayıldım ben yow yow
    süper olmuş yow oyw

  4. SARAH Says:

    I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU

  5. osman ve saz ekibi Says:

    iğrenç olmus hiç zahmet etmeseydiniz!!!!!!!!!!1

    • ak kaynak Says:

      bakmasaydın ALLAHALLAH beynmediysen beyenmedin bunu tüm türkiye önünde bunu yazanlara hakaret etmen gerekmiyo!!!

  6. kınalı hasan Says:

    hasan nın annesi neden öyle söylemiş

  7. kınalı hasan Says:

    evet anladım ki topraklarımızı ele geçireceklermiş allah şehitlerimizi cennete koysun(amin)

  8. vatan sevgisi Says:

    çok güzel olmuş..bu vatan için ölen şehitlerimizi düşünerek anmalıyız.gerekirse bizde vatanımıza ölmeliyiz………

  9. fatih Says:

    kınalı hasanın hikayesi tarihi yok mu
    onlarıda yazsanıza

  10. evilhaki Says:

    çok gözel narika

  11. manken Says:

    çok güzel.bayıldım,harika.çok beğendim.keşke kınalı hasanı görebilseydim..neyse herkesi öpüyorum.

  12. şeker kız Says:

    çok güzel…………..herkesin öpüyorummmmmmmmmm..byyyy.

  13. HaKaN Says:

    tıtıtı habiden bu mailleri yazanlara acıyorum. Hiçmi utanma duygusu yok sizde be snn kendi atan seni bu dönemde rahat yaşatmak için kurban olmayı göze alıyor sen bunu okuduktan sonra ” ayy iğrenç olmuş” , ” I love you ” vs. die dalga geçiyorsun. Gerçekten söyleyecek laf bulamıyorum. Ne diyim siz daha ”Sevmek ölmekle başlar” felsefesini öğrenememişsinizki vatanı için ölen insanın halinden anlayasınız…

  14. fatma Says:

    allah rahmet ey lesin annesi de iyi yap mis canakale savasi olmasaydi turki ye de olmaz di belki.

  15. fadime Says:

    bnce bizim gecmisimizi askerlerin kahramanliligini anlatiyor ayrica buraya igrenc sacma ve bunun gibi seyler yazan insanlari kiniyorum…. bir kere bu bizim gecmisimiz ister kabul ederler isterlersede turk adini kirletmezler… aslinda bunun gibi bilmedigimiz bir cok seyt aha olabilir… arkadaslar lutfen tarihimize ve kulturumuze sahip cikalim

  16. serap Says:

    slm olsun bütün şehitlerimize
    hikayeleri okurken tüylerim diken diken oldu içim açıdı keşke bende olsaydım dedim içimden keşke keşke

  17. Erol Says:

    Bu kınalı hasan bir yozgatlı bende yozgatlıyım adamlar orda cizim için can vermiş ranızdan bazıları ise düzgün bir yazı yazmayı bile hor görüyosunuz ben ne deyim o allah vatanı uğruna şehit olmuş size bırakmıs sizde ne yapıosunuz biraz yüzünüz kızarsın

  18. ceren Says:

    bu vatan için herkez canını düşünmeden vermelidir. atalarımız küçücük bir taş parçası bıle olsa gelecegi yani şu anki yaşantımızı düşünerek almıştır.yozgot sorgun sarı kayalı kınalı hasanı ve bütün şehitleri rahmetle analım
    bazıları çanakkaleye gitmemiştir ama bence gitsinler hem g
    örsünler hemde ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ ziyaret etsinler bazıları napmışlarda kahraman olmuşlar*??* diyolar ama onlar bizim için
    ve bu güzel vatan için canlarını verdiler bunu söyleyenlere soruyorum acaba onlar bu vatan ustünde YAŞAMIYORLARMI****?*?*

  19. SEBOŞ Says:

    bu vatan için herkez canını düşünmeden vermelidir. atalarımız küçücük bir taş parçası bıle olsa gelecegi yani şu anki yaşantımızı düşünerek almıştır.yozgot sorgun sarı kayalı kınalı hasanı ve bütün şehitleri rahmetle analım
    bazıları çanakkaleye gitmemiştir ama bence gitsinler hem g
    örsünler hemde ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ ziyaret etsinler bazıları napmışlarda kahraman olmuşlar*??* diyolar ama onlar bizim için
    ve bu güzel vatan için canlarını verdiler bunu söyleyenlere soruyorum acaba onlar bu vatan ustünde YAŞAMIYORLARMI****?*?*

  20. CANSU Says:

    BÜTÜN ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ RAHMETLE ANALIM

    ANNEM BENİ YETİŞTİRDİ
    ASKERE YOLLADI
    AL BAYRAĞI TESLİM ETTİ
    ALLAHA ISMARLADI

  21. CEREN Says:

    BÜTÜN ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ RAHMETLE ANALIM

    ANNEM BENİ YETİŞTİRDİ
    ASKERE YOLLADI
    AL BAYRAĞI TESLİM ETTİ
    ALLAHA ISMARLADI

  22. ben Says:

    çok güzel

  23. Elif Says:

    yaa coook guzell ,bu arada 15 sehitimiz varr

  24. Elif Says:

    SARI KAMIS KAR ALTINDA,MEHMEDIM KARLAR ALTINDA YUREYINDE SEVDICEYI MEMLEKETI KOR ALTINDA ANAMA DEMEYIN SAKIN TUFENGI OMZUMA TAKIN !! BU YUREYI BENDEN SOKUN YATAMAM TOPRAK ALTINDAA ANAA SANA BU MEKTUBU ALLAHU EKBER DAGINDA YAZIYORUM GALIBA FEDA VAKTI GELDI.. HAKKINI HELAL ET ! ANAM ELIF KIZA SLM SOYLEE O CEPEDEN BU CEPEYE ATILDIK

  25. Elif Says:

    CANAKKALEEE GECILMEZZ !! BUGUNKI SEHITLERMIZ ICIN BIR FATIHA OKUYUM ,ALLAH RIZASI ICIN!!!

  26. Elif Says:

    OSMAN VE SAZ EKIBI SIZE DIYORUM : SIZE NOLIYOO KINALI HASANDAN NE ANLARSINIZ SIZZ,BENCE HIV BOSUNA IGRENC DEMEYINN !!

  27. busra Says:

    arkadaşlar zamanında onlar savaşmışlar bizim için rahat yayalım die daha doğmamış bebeklerini bırakıp gitmişler giderken akıllarında vatan ve biz yeni nesiller varmısız ama biz ne yapıyoruz hiçbişey aaihrette onlar hesap sorcaklar bize nie bişey yapmadınız die ama iş işten geçmedi biz savaşmıcaz onlar gibi okyup zekamız ve bilgimizle onları oyk edicez gaavurları eger vicdanınız var oturup düşünün ne hakkımız var bebeklerni babazıs koymaya o anaların ölene kadar sürecek gözyaşlarına ne hakımız var onlar bu vatan için bile bile sonsuz uçuruma gittiler …. vatanı kurtardılar maa geride acılı ana baba ve gözyaşları hiç durmayacak baba hasretiyle yanan yacvrulanı bıraktılar arkadasşlar halada fidanlarmınz kopuyor nolursunuz el ele verip okuyalım herşey okumakla geçer onlar için ağlayıp yas tutacagıma onlarla beraber olup vatanı koruyalım UMARIM YAZDIKLARMI CİDİDİ ALIRSINIZ ve dalga geçenler ve irenç dienler destana onlar vatan sevgisini ve vicdannın yitirmiş insanlardır unutmayın allah size vicdan versin önce ŞEHİTLERİMİZ HAKINIZI HELAL EDİN ALLAH AŞKINA BİR FATİHA

  28. EBRU Says:

    BENDE HAKAN ARKADAŞA KATILIYORUM .HİÇ UTAMIYORSUNUZ ONLAR SİZİ BİZİ KURTARMAK İÇİN CANLARINI FEDA ETTİLER.O KÖTÜ LAF YAZANLARIN YERİNİ BEN UTANIYORUM

  29. işoş Says:

    ARKADAŞLAR NEDEN BÖYLE KÖTÜ ŞEYLER YAZIYORSUNUZ BUNLARI YAZANLARA KINIYORUM BERK-MUHAMMET-SARAH-OSMAN…
    HİÇ UTANMIYORSUNUZ HI

  30. sevgicik Says:

    ya güzel olmuş da bu adamın hayatı yokmu ben hayatını arıyorum

  31. gizem Says:

    daha uzun yokmuydu ben hem hikayesini aramaıyom hayatını arıyom

  32. HİLAL Says:

    SENELER KUTLU BANA AYLAR MUTLU BANA HER AN HAYKIRIYORUM TÜRK’üm NE BUTLU BANA

  33. Anonim Says:

    EROL KİM BİLMİYORUM AMA GÜZEL YAZMIŞ

  34. HİLAL Says:

    SENELER MUTLU BANA AYLAR UMUTLU BANA HER AN HAYKIRIYRUM TÜRK’üm NE MUTLU BANA

  35. sevgi Says:

    güzel olmuş beğendim ama kınalı hasanın yazdığı şiir yok burda

  36. ilayda Says:

    bence cook guzel olms ama hayatı olsa guzel olurdu

  37. kahraman Says:

    çok güzel ama çok kısa tarih yok şehitlerimizi mutlulukla anmalıyız bu arada 15 şehidimiz var allah rahmet eylesin canları sağolsun

  38. kahraman Says:

    arkadaşlar kınalı hasana annesi niye öyle bişey söylemiş anlamadım herkese iyi akşamlar

  39. kahraman Says:

    çok harika yow
    süper yow
    harika yow

  40. kahraman Says:

    arkadaşlar kınalı hasana annesi niye öyle bişey söylemiş anlamadım?
    herkese iyi akşamlar

  41. soylu Says:

    çok cix olmuş yawwwwwwwwwwwwwwwwwwww

  42. ficikor_sergen@hotmail.com Says:

    harika olmuş desem yalan olacak en iyisin demeyim böhöhöhöhöhöhöhöhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  43. kader Says:

    acayıp hoş keşke hep böyle kalsa

  44. kader Says:

    yav yav yav yav hoş hoş çok hoş ğüle ğüle kullanın

  45. ibiiiiişşşşş Says:

    kınalı hasanın insan gibi bir hayatı yokkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  46. berna Says:

    ya siz manyak mısınız? hiç güzel olmamış bn daha iyisini bulmuştum ama kopyalanmadığı için işime yaramadı ayrıca bu gerçeği değilki bn bunun gerçeğini çanakkale müzesinde okudum bu bir yalan ve iğrenç bir yayınlanmış yazıdır.

  47. bahar Says:

    ya arkadaşlar böle şeyler yazmayın gidin çanakele şehitliğine ordaki binlerce şehidimiz var onlara hakaret edemezsiniz tmm mı arkadaşlar birde siz onların yerinde olduğunuzu düşünün size birisi hakaret etse hoşunuza gidermi? siz söleyin mesela ben size hakaret etsem hoşunuza gidiyo mu? hı söleyin

  48. bahar Says:

    birde size manyak deseler ne yaparsınız süleyin o binlerce şehitlerimize hakaret edemezsiniz ya

  49. ayşecik Says:

    ya neden beğenmiyosunuz ki güzel bence onlar dan herhangi birtanesi o savaşa katılmasaydı bizim hayatımız böle olmazdı düşünsenize hepimizin bu hayatta köleolarak yaşadığınıne kadar kötü…
    ama ben hayatını araken hikaye buldum bence çok güzel.tüm şehitlerimizi
    anıyorum

  50. ayşecik Says:

    bahar doğru sölüyo.

  51. ayşecik Says:

    ibişmisin nesin senin kafanı kırarım sen böle kahramanlık yap öle söle bu sözleri senin hayatını anlatta güzel diyelim aptal mahluk

  52. BuKeT..... Says:

    BENCE ÇOK GÜZEL OLMUŞ DALGA GEÇEN ARKADAŞLARA SÖYLÜYORUM ONLAR ASKER OLUNCA KINALI HASAN GİBİ OLACAKLAR MI? KINALI HASAN ÖZÜYLE SÖZÜYLE KAHRAMANLIĞIYLA ASKER OLMUŞTUR BU MİLLET İÇİN ŞEHİT OLUP CANINI BİZLER İÇİN FEDA ETMİŞTİR

  53. ceren Says:

    bence çok güzel allah rahmet eylesin onlar bizim için şehid oluyolar

  54. merve Says:

    kim yaptı bunu çok berbat olmuş

  55. büşra Says:

    ya bu hikayenin tariHi falan yoqmu ödevimde tarihinide istio biLeN warSa TaRihiNide yasıWersiN

  56. gizem Says:

    bununla dalga geçenler türk değildir buna şüphe yok bu yurdu atatürk biz gençlere bıraktı onunla dalga geçmeyin

  57. banu Says:

    güze anlatılmış kınalı hasan özünü sergilemiş

  58. banu Says:

    iyi güzel..

  59. banu Says:

    bence buket iyi söyledi ..hakan yanlış…..

  60. damla Says:

    yha ben burda kınalı hasanın hayatını arıorum ama hiçbir sitede çıkmıyor bana yardım eder misiniz ? 🙂

  61. özgür Says:

    fena değildi ama kısa olabilirdi

  62. berkay Says:

    evet güzel emegine salık ama bilgiler gerçekten çok kısa savaşa girdiğini şehit düştüğünü falan yazılmamış

  63. AYŞE DEMİR Says:

    süper yaaa çok güzel olmuş

  64. kınalı Says:

    tam lazım olan bir ödev di

  65. Anonim Says:

    bilgi koysanız

  66. ali çavdar Says:

    çooooooook güzel

  67. burcu Says:

    yaaaaaaaaaaaaaaa süper bir hikaye bence çok güzel

  68. Anonim Says:
    • candandostluk Says:

      Bak kardeşim ne yapmak istediğini bilmiyorum, ama bu şekilde seviyesiz yazılar yazarsanız IP no yu yayınlarım..Şimdilik Ankara’ dan bağlandığını söyleyeyim, uğraşmayın bu siteyle, benim amacım sadece bilgi vermek, herhangi bir menfaatim yok, işinize yarar bilgi varsa yararlanın…

  69. büşra Says:

    bence çok güzel olmuş ama biraz kısa değilmi sizce de

  70. Anonim Says:

    GÜZEL OLMUŞ

  71. mustafa Says:

    tüm çanakkale şehitlerini rahmetle anıyoruz

    saygılar

  72. mustafa Says:

    sehitlerimmizi anıyoruz

  73. mustafa Says:

    çok güzel olmuş

  74. mahmut Says:

    çookkk güzel

  75. hüseyin Says:

    çok tesekkür ederim çook işime yaradı

  76. Ne Mutlu Türk'üm Diyene.. Says:

    arkadaşlar bizlerin şimdi bu şekilde rahat uyumamızın nedenleri kınalı hasan ve diğer türk askerleri,vatan için ölümü göze almış kişilerdir.Bu kişiler bizlerin iyiliği için savaşmış kimileri şehit kimileri ise gazi olmuşlardır.Ancak sizler gibi bazı arkadaşlarımızın yaptığı yorumlara bakın ‘I love you’ , ‘iğrenç olmuş’ lütfen sözlerimize dikkat edelim çünkü onlar küçük bebeklerini evde bırakıp savaşmışlar (bizler için) . Ben sizlerin yaptığı yorumlara karşı kendim utanıyorum, yazık sizlere ve sizin gibilere çook yazık bir vatanı göze almış kişi için böyle yorum yapmanıza utanç verici birşey.

  77. mustafa Says:

    ulan kınalı hasanları beğenmeyen utanmazlardan şüphelenmek lazım gelir.bilinki bu ülkeden onların ataları denize dökülmüştür.

  78. meral Says:

    burda ileri geri konusanlar ne kültürden ne türklükten ne de dinden bir haberleri var. Kendilerine bile saygilari yokki Kinali Hasanami saygilari olsun. Bu olay gercek yasanmis bir olaydir daha gerisini ne karistiriyorsunuz yok kisa olmus yok gercek degil falan… Kendinize gelin heyyyyyyyy insan olun biraz insan… Hep sizin gibi düsünenler yüzünden su an türkiye ilerliyemiyor. Nerde o eski yigitler nerde?? Siz anca konusmayi bilirsiniz baska bir seyden anlamazsiniz zaten. Sehitlik mertebesine erismek nedir siz bilirmisinz? Allah herkezin yardimcisi olsun gidisat hicde iyi degil… Hakkimizda hayirlisi insallah.

  79. HATİCE Says:

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İŞİME YARADI ÖDEV YAPTMMMMMMMMMMMMMMMM

  80. ensil Says:

    bence süper

  81. =VaTaN= Says:

    kim yazdıysa ellerine sağlık beğen meyenler kendileri yazsınlarda görelim.

    ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE ANIYORUM…

  82. = VaTaN= Says:

    teşekkürler…

  83. www.wqfafrsetszd.com Says:

    çok güzel

  84. busra sona erd Says:

    yhaaa bunun filini iledim bn kanl7 de acayip ağladım cokk guzel bi hikaye ama böle deıldı sawasta şehit olmuştu oysaki daha 13 yaşında hikaye söyle bitiodu hasan aslında sawasmıodu savas sona erdınde bir ingiliz asker walterrr die barıo hasan babasından bukelimey öncden duymustu ng askerin u steini biliodu odA gidip su werdı ing askre o aada wuruldu 😦

  85. kemal Says:

    çok güzel bir hikaye biz bunun tiyatrosunu onadık

  86. Türk kızı Says:

    Herşey vatan için

  87. büşra Says:

    mükkemmel

  88. FURKAN Says:

    bence çok güzel olmuş hem ödevimi yapmama yardımcı oldu

  89. ak kaynak Says:

    çok güzel olmuş yazanların elleri dert görmesin bu arada atasına laf sayan TÜRK deildir bunu unutmayın

Bir Cevap Yazın

