Bir gün aşacağım ağbi…

Şu iler de bir kaldırım var abi
ardında ise bir papatya bahçesi;
ve güllerle dolu yürekler!

Birgün;
o yüksek kaldırımı aşacak
papatyalardan bir demet
güllerden ise;
bir tane koparacağım abi…

Koşacağım abi;
durmayacağım
yarım bacağıma
ve çıkan ‘engellere’ inat.

Birgün aşacağım abi;
bana acıyan gözle bakanları
hani şu otobüslere ‘merdiven’ koyanları
okuyamadığım halde, gazete ve kitap çıkaranları
aşacağım abi, aşacağım
tüm engellere inat coşacağım!

Gözlerim görmese de
kulaklarım duymasa da
yürüyemesem bile
dilim lâl da olsa
susmayacağım abi, susmayacağım işte…

Abi;
görmeyen gözüm
duymayan kulağım
lâl olan dilim
ve sevgiyle atan kalbim, olur musun?

Abi;
her yıl,
aynı sözleri söylüyorum sana, biliyorum
hiç değişmiyor
güneş açmıyor umutlarıma!
ben ‘ne’ yapabilirim ki daha?
insanlar engel koyuyor bana!

Ceket misali
tekerlikli sandalye omuzlarımda
yarınlarım, hayallerim ve düşlerim yüreğimde
biliyorum abi;
ben hiç değişmeyeceğim!
yine, yeni bir yılın bu günün de
sana ‘ben’ özürlüyüm diyeceğim!

Çünkü
hiç bir şey değişmeyecek abi
değişmeyecek işte…

Not:
unutmayın bugün ‘engelliler günü’ lütfen artık duyarlı olun
ve bizlerinde, sizler gibi;
aynı dünya da yaşadığımızı
aynı şehirler de nefes aldığımızı,
aynı apartmanın komşuları olduğumuzu
alışveriş merkezlerinden birlikte alış-veriş yaptığımızı

UNUTMAYIN bizleri düşünmeyen ASIL özürlüdür…

3.12.2006 / 23:22 / İstanbul

Bir Yanıt to “Bir gün aşacağım ağbi…”

  1. eren Says:

    mükemmel yani süper den bile ileri

Bir Cevap Yazın

